zaterdag 10 maart 2012

Kwaheri Mama Rainbow!

Katrien reist naar België om er geld in te zamelen voor het project. Ik heb haar in Kenia leren kennen als een vrouw die de lat bijzonder hoog legt voor zichzelf en voor anderen. Ze is vergroeid met het project en spaart er dan ook kosten noch moeite voor. Katrien is een gevoelsmens. Mensen die het project in hun hart dragen, hebben meteen een plaatsje in dat van haar. Ik hoor hier vaak dat je moet uitgaan van het goede in mensen. Dat doet Katrien ook en dat zorgt volgens mij vaak voor grote teleurstellingen. Ze weet hier echter goed mee om te gaan. ‘Zolang je er maar lessen voor de toekomst uit trekt’, hoor ik haar nog zeggen. Ik vind het prachtig dat ze meer belang hecht aan de mooie momenten die ze in ruil krijgt voor haar open houding. Ondanks het feit dat Katrien nogal recht voor de raap is, is haar karakter niet altijd even gemakkelijk te doorgronden. Eén ding weet ik echter zeker: Katrien en Danny zijn oprecht goede mensen en als koppel vullen ze elkaar perfect aan. Daarom geloof ik ook volledig in de slaagkansen van dit project. Ik beloof hen dan ook plechtig dat ik er alles aan zal doen om hun droom levendig te houden!

Bedankt voor het vertrouwen en de steun, voor de kleine, maar zeer gewaardeerde attenties (zwempartij, barbeçue, choco, …) en vooral voor de kans om al dit moois te mogen leren kennen! 


1 opmerking: